Όροι Χρήσης / Εμπιστευτικότητας

Όροι Χρήσης / Εμπιστευτικότητας

Γενικοί όροι χρήσης

Το cableworks.gr είναι ο διαδικτυακός τόπος του φυσικού καταστήματος Cableworks που εδρεύει στο Ελληνικό, Βοσπόρου 19, με ταχυδρομικό κώδικα 16777 και τηλέφωνα επικοινωνίας 211 850 2484, 211 213 8345. Η φυσική επιχείρηση και ο ιστότοπος αυτός αποτελούν ιδιοκτήσια του ΣΕΪΤΑΡΙΔΗ ΗΡΑΚΛΗ του ΜΙΧΑΗΛ, με ΑΦΜ: 132723330.

Η επιχείρηση έκτος απο την λιανική πώληση των προϊοντων ειδικεύεται και στην παροχή υπηρεσιών για τα δικά της συστήματα με πιστοποιητικό για την εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλείας το οποίο έχει εκδοθεί απο το Αστυνομικό Τμήμα του Ελληνικού.

Τα στοιχεία που χρησιμοποιήτε για την είσοδο στο site της επιχείρησης μένουν αυστηρά εντός του συστήματος και δεν χρησιμοποιούνται πουθενά παρα μόνο για την έκδοση των νόμιμων τιμολογίων - αποδείξεων.

Παρακαλούμε να διαβάσετε όλους τους όρους που διέπουν την συνεργασία μας και σας τους παραθέτουμε παρακάτω.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Ο καταναλωτής προστατεύεται απο τον νόμο 2251/94 περί Προστασίας Καταναλωτών όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.

Αγορές - Πληρωμές:

Κατα τις αγορές σας απο το κατάστημα δηλώστε στα σχόλια για το νόμιμο έγγραφο που θέλετε να εκδοθεί, απόδειξη - τιμολόγιο. Η παραγγελία θα προχωρήσει μόνο όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή και φανεί στο σύστημα.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα ενημερωθείτε αυτόματα απο το σύστημα οτι την παραλάβαμε και είναι υπο επεξεργασία. Θα ενημερώνεστε αυτόματα για κάθε μεταβολή της παραγγελίας με email ή ακόμα και τηλεφωνικά αν χρειάζονται διευκρινίσεις.

Παρακαλούμε μην απαντάτε στα αυτοματοποιήμενα μηνύματα διότι ενδέχεται να μην τα παραλάβουμε. Αν υπάρχει κάποια αιτία που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνήστε μας απευθείας ή στείλτε email στο iraklis@cableworks.gr. Το συντομότερο δυνατό θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Έξοδα Αποστολής:

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον καταναλωτή και οι χρεώσεις είναι οι ακόλουθες:

  • Για πληρωμή μέσω τραπέζης οι αποστολές επιβαρύνονται με 3,5€ αν είναι μέχρι 2 κιλά. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα υπολογίζει με βάση τα κιλά το τελικό κόστος αποστολής.
  • Για πληρωμή με αντικαταβολή οι αποστολές επιβαρύνονται με 6,0€ (3,5€ αποστολή + 2,5€ αντικαταβολή) αν είναι μέχρι 2 κιλά. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα υπολογίζει με βάση τα κιλά το τελικό κόστος αποστολής.
  • Αν η αποστολή είναι να γίνει σε δύσπρόσιτες περιοχές παρακαλούμε αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας για να σας πούμε την επιβάρυνση που υπάρχει ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας σας. Ενδεικτικα το αρχικό κόστος αποστολής για μέχρι 2 κιλά σε δυσπρόσιτη περιοχή είναι 6,00€ + 2,5€ η αντικαταβολή με Acs Courier.
  • Για να μην χρεώνεστε σαν δύσπρόσιτη περιοχή παρακαλούμε στις σημειώσεις της παραγγελίας σημειώστε μας το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα ACS με σκοπό να πάτε έσεις να παραλάβετε το δέμα και η χρέωση να είναι ίδια με τις απλές αποστολές.
  • Για όσα προϊόντα ισχύει η δωρεάν αποστολή αυτή δεν ισχύει για δύσπρόσιτες περιοχές.

Επιστροφές προϊοντων γίνονται δέκτες μόνο όταν:

  • Το προϊον που παραγγείλατε δεν είναι αυτό που παραλάβατε.
  • Το προϊον που παραγγείλατε είναι ελατωματικό απο το εργοστάσιο κατασκευής
  • Το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία σε άθικτη κατάσταση

Στην περίπτωση που χρειαστεί να επιστρέψετε κάποιο προϊόν αυτό μπορεί να γίνει με την συνοδεία του νόμιμου εγγράφου (απόδειξη - τιμολόγιο) εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να γίνει αντικατάσταση με ένα καινούργιο στην περίπτωση που το παραλάβατε και δεν λειτουργεί. Αν δεν θέλετε αντικατάσταση τότε μπορείτε να αγοράσετε κάποιο άλλο προϊον ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή ακόμα και να σας πιστωθεί στον λογαριασμό σας το ποσό για μια μελλοντική παραγγελία.

Για επιστροφές που γίνοντai μέσω εταιρίας courier ισχύουν τα εξής:

  • Αν το προϊόν έφτασε σε εσάς με βλάβη τότε τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η επιχειρηση
  • Αν το προϊόν έφτασε σε εσάς και δεν είναι αυτό που παραγγείλατε τότε τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η επιχείρηση
  • Αν το προϊόν που παραλάβατε έχει χαλασμένη συσκευασία τότε δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση η επιχείρηση αλλά ο διανομέας.
  • Αν γίνει επιστροφή του προϊόντος για ανύπαρκτη αιτία τότε τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεστε εσείς και το ποσό του προϊοντός πιστώνεται στον λογαριασμό σας.
  • Αν το προϊόν σταλεί σε εμάς για έλεγχο και υπάρχει πρόβλημα τότε η επιχείρηση αναλαμβάνει συνολικά τα έξοδα αποστολής.
  • Αν το προίόν σταλεί σε εμάς για έλεγχο και ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα τότε εσείς χρεώνεστε συνολικά τα έξοδα αποστολής.

Προσωπικά στοιχεία καταναλωτή:

Ο καταναλώτης κατα την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένος να δηλώνει τα πραγματικά του στοιχεία και η επιχείρηση δεσμεύεται να τα κρατήσει ασφαλή με την δήλωση εμπιστευτικότητας.

 

  • Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.


    Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία μίας μεθόδου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (ένα είδος "φιλικού διακανονισμού"), σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής θέλει να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online.


    Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, ταχύτερη και λιγότερο δαπανηρή σε σχέση με την προσφυγή στο δικαστήριο. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών.


    Στην πράξη, πρόκειται για μία διαδικασία 4 βημάτων:


    1. Υποβολή καταγγελίας

    Ο καταναλωτής υποβάλει επώνυμα καταγγελία κατά συγκεκριμένου εμπόρου μέσα από τον ειδικό ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανεξαρτήτως αν εκείνος βρίσκεται στη χώρα κατοικίας του καταναλωτή ή όχι.


    2. Συμφωνία σχετικά την επιλογή φορέα επίλυσης διαφορών

    Τα στοιχεία της καταγγελίας κοινοποιούνται στον έμπορο και τα μέρη πρέπει να επιλέξουν εντός 30 ημερών, τον προτιμώμενο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, δηλαδή στην περίπτωση της Ελλάδας μεταξύ του Συνήγορου του Καταναλωτή και του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή.


    3. Διεκπεραίωση της καταγγελίας από το φορέα επίλυσης διαφορών

    Τα στοιχεία της καταγγελίας προωθούνται στον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που επέλεξαν τα μέρη και αυτός αναλαμβάνει να παρέμβει και να ενεργήσει ως μεσάζων στον καταναλωτή και στον έμπορο, προτείνοντας λύση σχετικά με την καταγγελία, επιβάλλοντας συγκεκριμένη λύση ή απλώς καλώντας τα δύο μέρη (καταναλωτή και έμπορο) για να συζητήσουν τον τρόπο διευθέτησης της διαφοράς.


    4. Αποτέλεσμα διακανονισμού και περάτωση της καταγγελίας

    Ο φορέας Εναλλακτικής Eπίλυσης Διαφορών χειρίζεται την υπόθεση 100% ηλεκτρονικά και εντός 90 ημερών καταλήγει σε απόφαση επιλύοντας τη διαφορά.


    Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, ενώ στην Ελλάδα ενεργοποιήθηκε μέσω την ενσωμάτωσή της στην ελληνική νομοθεσία με την Υπουργική Απόφαση 70330/2015.


    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί όλα τα e-shops να προσθέσουν μια παραπομπή στον Ευρωπαϊκό Φορέα ΗΕΔ, για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR). Για περισσότερες διευκρινίσεις και νομική καθοδήγηση σχετικά με τα ανωτέρω, μπορείτε να απευθύνεστε στον GRECA.

     

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ:

 

Ασφαλή δεδομένα

Τα προσωπικά στοιχεία που χρησιμοποιήτε κατα την εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας κρυπτογραφούνται με ισχυρά πιστοιποιήτικά SSL της THAWTE και μεταφέροντε στον server μας όπου μένουν ασφαλή. Δεν παρουσιάζονται σε τρίτους σε ουδεμία περίπτωση.

Όταν πληρώνετε μια παραγγελία χρησιμοποιόντας μια πιστωτική κάρτα τότε τα στοιχεία της κάρτας κωδικοποιούνται και μεταφέρονται στην τράπεζα συναλλαγής χωρίς η επιχείρηση να εμπλέκεται και να γνωρίζει τα συγκεκριμένα στοιχεία.

Συγκεκριμένα οι πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών γίνονται με τα συστήματα συναλλαγών:

VbVSC

Για να δείτε σχετικά με την κάθε μέθοδο συναλλαγής πατήστε πάνω στα εικονίδια.

Πνευματική ιδιοκτησία

Τα στοιχεία που φιλοξενούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα διέπονται απο τον νόμο προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας και ανήκουν στην επιχείρηση απο την στιγμή που χρησιμοποιούνται για να ενημερώσουν και να ενισχύσουν την μεταπωλητική διαδικασία των εταιρίων - συναργατών που συνεργαζόμαστε. Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή και μεταποίηση τους απο τρίτους για οποιοδήποτε λόγο και αιτία.

Εξωτερικοί σύνδεσμοι προς τρίτους

Σε κάποιες περιπτώσεις σας παραθέτουμε link (σύνδεσμο) προς έξωτερικές ιστοσελίδες συνεργατών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση σας για τα εκάστοτε προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες ή αλλαγές περιεχομένου που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

 

Διαθεσιμότητα - Εγγυήσεις προϊόντων

 Η διαθεσιμότητα των προϊόντων που φαίνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα έχει να κάνει με την διαθεσιμότητα των προϊόντων απο τους προμηθευτές.

Για τυχών ανακρίβειες στο απόθεμα η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη.

Η εγγυήσεις ισχύουν με το νόμιμο παραστατικό που εκδόθηκε με την αγορά των προϊοντων και έχουν διάρκεια 1 ή 2 ή 5 χρόνια ανάλογα με την εταιρία.

Μεταπωλητική υποστήριξη προϊοντων

Το κάθε προϊον που αγόραζετε απο την επιχείρηση μας συνοδευεται και μετά την αγορά με υποστήριξη απο εμάς ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για οποιοδήποτε παράπονο που μπορεί να έχετε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και ένας συνεργάτης μας θα εξετάσει την περίπτωση σας με σκοπό να επιτύχουμε την καλύτερη συνεργασία και την διαρκή ανάπτυξη εμπορικών και διαπροσωπικών σχέσεων.

Η συγκατάθεση σας

Χρησιμοποιόντας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποδέχεστε αυτόματα τους όρους και τις προύποθέσεις.

 

Νόμιμη λειτουργία των προϊόντων εντός Ευρωπαικής Ένωσης

Να τονιστεί πώς τα προϊόντα WIFI πληρούν τις προϋποθέσεις χρήσης εντός της Ευρωπαικής Ένωσης και η εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για λειτουργία των προϊόντων εκτός κανονισμών και νομοθεσίας.

 

Αλλαγές στους όρους χρήσης

Εάν η επιχείρηση κρίνει πως πρέπει να αλλάξουν ή να ενημερωθούν οι όροι χρήσής μπορεί να το κάνει ανα πάσα ώρα και στιγμή που θα το κρίνει απαραίτητο ενημερώνοντας άμεσα το παρών συμφωνητικό

Το παρών συμφωνητικό ενημερώθηκε την 28.11.2016